Spela bollen

Nu har man tränat. Det var ganska segt med träningsvärk och allt, men när man väl kom igång i benen så blev det hyffsat. Vågade dock inte riktigt ta ut stegen för ljumsken, vilket var bittert. Men den ahr blivit bättre så jag hoppas den är helt ok på lördag. Då är det dags att ge allt man har och lite till. Vet inte vem någon är i min pool. Det enda jag vet är att jag och Linnea ska möta Micke och Nea i mixten. Men det är inte mycket att göra åt. Vi får spela som aldrig förr!

Gött med kort dag imorgon. Börjar kvart i tio och slutar tolv. Lite matteplugg ska det allt bli, jag måste vara seriös om jag vill klara det här provet. Ingen ville ju ha pluggdag heller. Bittert. Fick dock låna Heroes av Alle nu, måste ju se om det är något att ha. Alla snackar ju om det jävla heroes. Haha. Men det blir chill på fredag kväll ändå, så det passar bra med något nytt att se. Kanske ska man dra av första avsnittet redan nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback