Söndag

Jag hatar söndagar. Jag har allitd hatat söndagar. Eller inte alltid, men nästan. När man var liten så tyckte man ju konstigt nog att det var ganska kul att gå till skolan. Men då gjorde man ju inte så mycket. Nu betyder söndag att man har en ny tråkig vecka framför sig. Speciellt när man har läxor och prov. Segt.

Matte är ett jävla skit. Fattar inte varför jag valde Ma C. Ena stunden är det aslätt, och ena stunden fattar man inte ett piss. Så känns det just nu! Antingen är det faktiskt jag smo är dum eller så är det bara för att vå bok är så sjukt dålig på att förklara. ÖRK!

Jag måste göra något idag. Har inte umgåtts med någon på hela helgen. Sjukt biittert måste jag faktiskt säga. Idag är det sånt, sitta-inne-med-en-kopp-te-väder. Ingen som har någon trevlig film att glo på?

Kommentarer
Postat av: IdaPida :p

Kusse du ska inte klaga för att du inte har umgåts med nån på hela helggen, jag har varit inlåst sjuk i detta hus sen i tisdags!!!! Jag klättrar på väggarna!

2007-01-14 @ 22:08:41
Postat av: Anonym

Kämpa dig igenom Matte C. Verkar vara många program som har Matte C som antagningskrav.
En annan ångrar att man inte hade mer ork.

2007-01-15 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback