Smashing!

Försökte vara lite rolig i min rubrik. Smashing är nämligen ett överklassengelskt ord för häftigt, eller något i den stilen. Om jag fattat det rätt. Men idag var mitt singelspel konstigt nog smashing, på både engelska och svenska, haha. För smasharna funkade (om man bortser från andra set), och dessutom var det häftigt eftersom jag spelade väldigt jämnt mot Jimmy. 21-18, 21-18 blev det till Jimmy.Men jag är sjukt nöjd ändå för jag trodde typ jag skulle få sju poäng max eller något. Nu ska bara fötterna igång ännu mer, minska lyften och dra på med lite stoppar. Sen måste jag börja träna mer backhand för den är åt skogen. Jaja. Sovmorgon imorgon, jävligt nice, slutar tolv. Cilldag!

Vad händer imorgon kväll tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback