Skräckisnight

Kvällen har spenderats hos Grythan tillsammans med Jenny, Nea och Emelie. Vi såg filmerna Pulse och Saw 3. Ingen av dem var väl någon riktig höjdare enligt mig, eftersom jag föredrar filmer med någolunda bra slut. Pulse handlade väl mest om att basgången skulle ligga som pulsen. Inte så mycket överraskning som ajg hoppats. Saw 3 slutade lika dåligt som nummer 1. D.v.s Man måste egentligen göra en ny film. Orka. Jag och Emelie satt lugna som filbunkar medan de andra tre satt uppkrupna i en hörna.

Efteråt kom de andra på mig för min konstiga böjelse, nämligen att om någon gr mig en filt med trådar längst ut börjar jag fläta dom utan att jag tänker på det. Ungefär som att folk måste pilla i håret eller trumma med fötterna. Jag antar att det är något konstigt som sitter i sedan kompisbandens tid i lågstadiet. Iaf så fick jag då det fina smeknamnet Flätar Fredrik, som konstigt nog gick över till Fläkar Fredrik som helst plötsligt blev Slätar Sändi. Slätar Sändi ska förövrigt bli namnet på min framtida bordell. Eller ska jag göra livet osäkert tillsammans med Gangster Grynet, Hitler Häggan och Nazist Nea. Andra namn som kom upp under kvällens gång var Nekrofil Nea och Alle Anal. Som ni säkert märker så ligger humorn på en ganska låg nivå när övertröttheten infinner sig...

Emelie: Ja, vi poppar mer popcorn för jag tål inte salta pinnar.
Nea: Tål du inte dom?
Emelie: Näää, det är ju massa vetemjöl i!
Nea: Men det är ju bara PINNAR!?

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi, bara jag som inte fick nåt fult namn! :P

2007-01-21 @ 10:38:41
Postat av: Jenny

Det var ju för att du SOV! Hur kul är det att få respons från en sovande?! ;)

2007-01-21 @ 13:01:13
Postat av: Anonym

Haha nej vi försökte ge oss på dig också, men vi fick bara "Zzz.." tillbaka ;D

2007-01-21 @ 13:15:35
Postat av: Fräddan

HÖHÖ :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback