Ska man promenera så ska man göra det ordentligt

Eftersom det inte blev någon fys så bestämde vi oss för att gå en runda istället. Det blev jag, Nea, Jenny, Alle och Emelie. Det blev en ganska bra runda, eftersom vi var ute ungefär en och en halv timme. Men det var riktigt skönt. Då fick man iaf dagens motion gjord. Så här borde vi göra oftare när vi inte tränar!

Eftersom bloggen inte ville riktigt igår så får jag väl uppdatera idag istället. Igår kom jag fram till hur sjukt underskattat det är att duscha. Iaf när man fryser. Annars är det bara blött och jobbigt, oftast på mornarna. Men när man fryser, fyfan va skönt. Jag råkade ramla in på samma spår som Alle, det blev nämligen en ganska lång och filosofisk dusch. Saker som jag frågade mig själv om var varför hålet i schampoflaskan måste vara så jävla stort. Det kommer så mycket på en och samma gång. Diskriminerande, helt enkelt gjort för långhåriga tjejer. Bananer är också underskattade, det är så jäkla gott, speciellt som fylmat och direkt efter träning. Fint att få in träning och fyllemat i samma mening, haha.
Sen frågade jag mig också varför man inte är ute och promenerar oftare som vi gjorde igår. Det är ett bra sätt att få tiden att gå, få dagens rörlighet och dessutom att knappt märka att man faktiskt går. Det är ganska häftigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback