Say it's possible

Japp, jag geekade och la ut när jag sjöng den på Youtube igår. Ville höra Alles omdöme. haha. Han freslog att jag skulle flytta capot 2-3 steg. Det gjorde jag. Och ärligt talat blev det en jäkla skillnad för nu passar det rösten bättre och jag missar itne toner lika mycket som jag gjorde innan. Så nu är jag happy happy! Vet ju dock inte om det låter så bra i vilket fall som helst. Tycker min röst är så..skrovlig...

Gick och la mig typ halv tre inatt. Vaknade ungefär halv nio av att dom stökade och bökade i rummet bredvid som fan. Jag trodde ju min broder hade varit smart nog att faktiskt ha klart allt igår, men inte då. Jag behövde inte följa med iaf. Det blir trångt i lägenhetn och det är inte så fasansfullt mycket, eller tungt, att bära. Så idag är det chill på hög nivå som gäller! Mycket gitarr!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vill höra :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback