Så jävla dålig kan jag inte vara?

Okej, sjuk geekvarning på det här kankse. Men ett mail med den här texten damp precis ner i mailboxen på lunar:

"Du har formulerat spännande och intressanta 100 ord.
På måndag nästa vecka kommer din text därför att publiceras på LunarStorms förstasida
."

Jag är jävligt oaktiv på lunar, men ändå har jag nu varit både gurumånadsfinalist och 100 ords-skribent. Vad fan är nästa steg? Gött att få något publicerat iaf. Alltid kul om någon uppskattar det man skrivit. Kommer dock knappt ihåg vad jag skrev eftertersom det var för drygt tre veckor sedan. Det handlade iaf om att killar inte vågar skriva. Vi får väl se om man får bra eller dålig respons. Risken är nog stor för både och då jag dissade lite i texten, haha.

Kommentarer
Postat av: becka

gud vad roligt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback