Rätt svar till utmaningen

Jag tänkte att det är ju faktiskt snart nytt dygn, så jag kan lika gärna avslöja det rätta svaret till utmaningen jag gjorde tidigare idag.

1. En gång i tiden var jag 168 cm och vägde 104 kg.
Detta påstående är helt riktigt. Många som inte kännt mig tidigare har svårt att tro det (säger dom iaf?) För mig känns det inte som om det skulle vara något svårt att lista ut. Men jag har levt med det också. Många av de som kännt mig llänge har dock inte upplevt mig som SÅ stor, men kollar man tillbaka på gamla bilder så. Depressing.


2. Min gammelfarmor är bara 4 år äldre än min mormor.
Detta påstående stämmer lika bra som förra. Min farfars mor är 90 och min mormor är 86. Min mormor skulle kunna, åldersmässigt, vara mor till min farmor.

3. Att ringa är en av mina största fobier.
Stämmer också utmärkt. Ringa är något som jag avskyr utav bara fan. Till kompisars mobiler går ganska bra, men till folk jag inte känner är en pers. Därför undviker jag helst telefoner.


4. Jag spelade blockflöjt i 3 år.
Här kommer vi till det påstående som är fel! Jag spelade nämligen flöjt i 4,5 år, haha. Dock inte vanlig blockflöjt som ni tänker på, utan en större sort, i en ensebel med flera från samma klass. Dock ångrar jag att jag inte valde något roligare som gitarr eller piano. Så grattis Jenny, du hade rätt.


5. En släkting till mig har skrivit musik till melodifestivalen.
Det här stämmer också. Ensa sidan av släkten är väldigt musikalisk (vilket är svårt att tro om man ser på mig). Men jag fick den mer målande sidan antar jag. Men iaf så har det skrivits svensktopplåtar och både text och musik till melodifestivalen. När kommer jag dock inte ihåg.

Kommentarer
Postat av: IdaPida :p

fan me...

2007-01-31 @ 07:15:04
Postat av: Emelie

tänkte också göra den utmaningen för ett tag sen men kom på att det inte var nån mening för alla hade vetat direkt vad det var som var falskt. De vet för mycket om mig :P

Postat av: Fräddan

haha :D

2007-01-31 @ 16:14:17
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Lisa

jag trodde jag var den enda med telefon-fobi.. =P

2007-02-01 @ 21:11:27
URL: http://peetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback