Pragminnen

Har inte gjort så mycket alls ikväll. Eller jo, vi käkade gott inne hos grannen, drack lite och kollade på tv sen. Alldeles lagom för min del. Imorgon följer jag inte med på seriespelet. Tyar inte sitta inkläms i en bild i 2 timmar. Så jag sitter inklämd i en timme istället för ajg ska med till Växjö, haha. Mamma och Johan ska upp och städa lite i lägenheten och skruva ihop möbler. Och eftersom jag älskar att skruva ihop IKEA möbler så bara måste jag följa med. Kvällen kommer tillbringas hos Dennis på bästa sätt. Lite spel, snack och kanske en promenad. Känner jag honom rätt så blir det säkert lite kaffe också.

Satt och kollade igenom de få(?) pragbilder som jag har. Alla de andra försvann ju när datorn kraschade. Men jag får fixa dom igen. Jag blev så inspererad att jag var tvunen att göra ett litet kollage på vår resa. Alla bilder kanske inte är så roliga, men jag får väl göra ett nytt när de andra bilderna tankats hem. Fick även lite av Parisbilderna av Jenny. Ska få mina egna någon dag. haha. Det är tur att alla skickar runt sina bilder. annars hade mina varit puts väck! Men man blir så sjukt sugen på att resa igen när man ser bilderna. Man kan ju alltid hoppas...

Man ser inte jättebra på bilden nedan. Men det är nämligen för att den är så jäkla stor. Jag drog på rejält och den ska kunna dras upp på ett A3, haha. Jag vet att jag är överseriös, men det var kul. Dåligt klippt blev allt också bara för att jag inte orkade vara så noggran.


75803-103

Kommentarer
Postat av: Emelie

saknar också Prag!

Postat av: Becka

Ja, prag det var skitkul

2007-01-14 @ 13:47:49
URL: http://pallabra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback