Östersjöspelen

Måste säga att helgens spel både var över och under förväntan. Som vanligt hade jag inga förväntningar i singeln, men vann första (efter ett urusel 2:a set dock). I matchen efterbörjade jag spela för sent så det blev förlust med 21-11 21-13. I tredje fick ajg möta en seg gubbe som spelade skitkonstigt, något som inte passade min speltyp alls. Sjukt jobbigt, vilket ledde till förlust även där. Tråkigt eftersom jag hade kunnat vinna över honom. Men jag var glad för min vinst ändå, och förbannad över mitt spel som jag var gick jag in astaggad i dubbeln som jag edan innan förväntat mig att förlora. Så blev dock inte fallet. Jag och Alle gjort ett bra första set, lossade efter kasst spel i andra men lyckades hitta tillbaka till spelet från första set och vann. Asgött, längesedan ajg varit så nöjd med mitt dubbelspel, många turbollar kanske, men vissa bollar vet jag fan hur jag tog alls (Det kanske finns en lite Hero i mig med, haha). Dock förlorade vi i andra dubbeln, menmen. Mixed-matchen gick som den gick mot fjompis och mikey, men vi tog några poäng iaf. Kvällen avslutades med pizza och konstig film hos Micke. Trevligt.

Konstigt nog är jag trots förluster sjuuuuuuukligt taggad inför SOS som är om endast två veckor. Tills dess blir det träning på hög nivå. Dock känns det som jag börjar bli förkyld, för halsen fuckar sig, men bättre nu än om två veckor. Lycka till alla ni som ska spela imorgon. Orkar tyvärr inte åka dit och kolla, för jag måste göra matte som jag sedan ska gå igenom med Jenny och Alle.

Citat från dagen:

- Åh, nej, fan va dum jag är. Nu måste jag snart gå och pissa igen.
Alle, efter att ha klunkat ca en liter vatten

- Roger, har du sett några snygga singelkvinnor? Jag kan gå runt och leta om du vill!
Linnea, som tycker att Rogers singelliv ska ta slut omedelbums

- Kommer du imorgon Roggan? Eller nej, då ligger du ju och myser tillsammans med någon "goding"!
Linnea, igen, efter att ha engagerat sig i Roggans liv under några timmar

- Saltkringlan pumpar vattenmelonen!

Nu är det avsnitt 11 av heroes som gäller!


Kommentarer
Postat av: Nea

Hahaha, alltid stackars Roggan de är på :P

2007-01-28 @ 18:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback