När natten kommer tätt inpå

Och då undrar säkert många vafan jag gör vaken fortfarande. Men det är faktiskt så att jag har sovmorgon imorgon eftersom vi har avslutat svenskan! Dessutom är det inte vår grupp som ska ha naturkunskap. Klockrent. Skulle inte förvåna mig om vi inte har någon geografi heller, bara för att viska få ny lärare. Bittert att byta lärare nu. Martin var ju bra...

Fast det är nu när det är som mörkast som tankarna kommer. Det kan ju dock ha med musiken att göra med. Så egentligen är det ju Alles och Jennys fel, haha. Fast jag orkar inte vara så filosofisk. Just nu är jag bara sur för att jag inte kan ta Bm tillräckligt snabbt på gitarren. Antar att det finns större problem i världen. Jag har inte orkat tänka på min framtid än. Det blir bra när jag väl kommer dit antar jag.

Det som är lite bittert är att man vill göra så mycket nu innan skolan slutar. Efter studenten ahr man ingen aning om vad alla göra, och det lär inte vara så stor chans att man träffar så många igen. Det känns faktiskt ganska hemskt.  Förhoppningsvis blir man inte totaldissad dock. haha.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag undrar ALDRIG varför folk är vakna =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback