Musikutmaning

Om ajg fattade det rätt av Emelie så skulle man använda samma låtar. Dom betyder inte så mycket för mig, så nästa gång får du fan välja bättre låtar. Sen tänkte jag att eftersom Lizze valt andra låtar (väldigt mycket bättre låtar för övrigt, hehe) så utmanar jag henne med...eller vad amn säger...

Mauro Scocco - sarah
Jag tänker på Dennis som för full hals skrålar ut i natten efter lite för många cider. När vi sedan skrockar om att det låter förjävligt så säger han surt emot.
Guns n' roses - paradise city
Jag tänker nog inte mycket mer att det är en ganska go låt.
Timbuktu - vi drar till malmö
Här tänker jag defenitivt inget alls för jag har aldrig hört låtjäveln :P
Inner circle - bad boys
Jag tänker på den sommaren när jag lyssnade sönder johans reggaeplatta.
Amy Diamond - what's in it for me
Jag tänker på den taniga lilla figur som skuttade ut på scen under östersjöfestivalen 2005.

-----------------------------------------------------------------------------------------------


A whole new world - Martin och Alle
Måste säga att jag ser ungefär samma sak som Lizze. Ninjamartin!


Black or White - Micheal Jackson
en jävligt bra låt, som tyvärr inte får så mycket betydelse med tanke vad han har gjort mot sig själv...


Only one - Yellowcard
Aldrig hört, så jag tänker ganska tyst här...


Champion - Agnes
Shopping på MQ? :P


Fear after dark - Iron Maiden
Tänker på en grymt härlig liveversion av den som min brorsa har. najs

Kommentarer
Postat av: Emelie

tog typ vart tjugonde låt jag hade i en mapp :P Ville inte ha uttänkt, då är det ju inte så skoj. För då hade det bara blivit Bob Marley & Michael Jakcson typ ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback