Måndagkväll

Imorgon är segast dagen i skolan. Det är dick skönt att vi ska börja på lite nytt i engelskan. Jag har funderat lite på vad jag ska göra, men får se vad det blir. Men nu förtiden så är man inte lika seg ändå. Kanske är det för att man vet att resten av veckan är ganska lugn. Tyvärr har man ju matteprov om en vecka.

Suttit och spelat en hel del gitarr idag. Är för tillfället inne på Heaven av Bryan Adams. Det är jävulskt härlig, i gutt lugnt tempo och inte allt för svår att spela. Helt rätt för mig helt enkelt. Fick dock skriva rent den för ackorden och texten jag hittade var lite "slaskiga".

Aldrig mer 100 ord. Jag orkar inte mer. Folk som dissar mig, folk som dissar dissarna. Folk som faktiskt ha något vettigt att säga, och folk som skriver om absolut ingenting! Hädanefter håller jag mig i skuggan. That's where I belong.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk suger. ;) Jag är förvånad att jag inte blivit superdissad på youtube ännu.

2007-01-22 @ 23:20:30
Postat av: IdaPida :p

Jag tyckte attt dina hundra ord va bra iaf!!

2007-01-23 @ 07:03:50
Postat av: Fräddan

jag har inte heller blivit megadissad. Fast jag kanske ska ta inga kommentarer som en fetediss..vem vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback