Lördag eftermiddag

Idag var det fika som gällde. Så Jonas och jag rusade runt i regnet och satt sedan en lång stund upp på
Briggen och snackade skit. Det var trevligt, eftersom vi inte träffas så ofta längre. Vi snackade om livet i allmänt och vad vi skulle göra efter skolan, haha. Vi kom itne fram till så mycket. Men så brukar det vara.

Min mage har fuckat i ca 1-2 veckor nu från och till. Natten till fredag sov jag inte mycket alls, men det gick bra ändå. Antagligen är det magkatarr som spökar då allting stämmer in klart. Men ajg får väl se det positiva i det. Bara hoppas att det försvinner snart, dock får jag nog skippa kaffet, för det verkar inte göra gott för tillfället. haha. Träna mycket och äta regelbundet. That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback