Ljuva Fredag

Fredagskvällen blev jäkligt trevligt måste jag säga. Bättre än min förra, hyffsat osociala fredag (och lördag!). Först blev det film på vår angenäma bio Metropol. Vi såg nämligen The Holiday . Den var ganska trevlig. Lite seg i början kankse, men jag måste säga att den var över förväntan. Fast Jack Black kunde ju fått några till spelminuter. Efter filmen drog vi hem till Alle där vi satt i hans rum och snackade lite. Jag fick testa hans gitarr, men jag blev sjukt utspelad av honom kan man lugnt säga, haha. Måste lära mig lite fler låtar också. Skärpning på den fronten fr.o.m imorgon. Då tar vi något nytt.

Förresten vankas det skräckis imorgon. Det blir säkert trevligt. Eller tja...trevligt och trevligt vetifan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback