Lista

Som vanligt är jag för feg för att ögra något själv, så jag följer strömmen. Dock är min playlist hyffsat kort jämfört med förr tack vare datorhaveri, menmen, vi får se hur det blir!

1. Vem är mest lik dig? Jimi Hendrix (shiet, är jag både svart och pundare?)
2. Vem är mest lik din mamma? My chemical romance (öööh? är inte dom bara boys?)
3. Vem är mest lik din pappa? Eskobar (HAHAHA, den dagen min pappa ser ut så och kan ta dom tonerna så ska jag...jaa...)
4. Du vore ett perfekt par med... Coldplay (shit, alltså det här bli bara värre och värre)
5. Du skulle lätt bli bästis med... Gnarls Barkely (ooh, svarting i mysdress med ölkagge, men något hade vi säkert kunnat prata om..typ..Atkins?)
6. Ni skulle avsky varandra, du och... Muse (jag vet alltså knappt vem/vilka jag hatar)
7. Du drömmer om att träffa... Rooney (haha, jammen, ett bra svar nästan!)
8. Du har vilda sexfantasier om... Rooney igen! (Okej, rooney fetish, jag erkänner!)
9. När du träffar dina vänner så brukar ni prata om... David Hasselhoff (HAHAHA, tysk baywatchkille som försöker sig på att sjunga...sjukt kul samtalsämne!)
10. Vem har världens vackraste röst? Looptroop (eeeh NEJ!)
11. Vems röst vill du ha? 3 doors down (Japp, det stämmer faktiskt, skulle faktiskt kunna döda för att kunna sjunga bra :D)
12. Du tror att du är släkt med... Alle (Japp, jag har något att berätta för dig...)
13. Du skulle vilja ha följande artist/band som spelade på din nästa födelsedag... Michael Jackson (AAAH, lätt coolt det hade varit! och jag skulle sjungit duett med honom...haha....)
14. Du dansar bäst när du hör denna person/dessa personer... The magic numbers (eeh, nej, inten ens något man dansar till...)

Eeh
alltså, det finns ju inte så mycket att säga om den här listan. Det gick ju faktiskt käpprätt åt helvete....
Trackback