IKEA is the shit

Idag har jag spenderat heeela långa dagen i Växjö. Där har jag hjälpt mina käre broder att bygga ihop IKEA möbler. Det blev riktigt snyggt, även om det ofrtfarande finns en hel del kvar att packa upp. Men det fixar han nog själv. Mest prylar som ska in i garderoberna. Någon tavla ska han hitta också för kurtan (cubain) passar så bara på hans vägg här hemma.

Man blir sjukt sugen på att flytta hemifrån när man hjälpter till med sånt här. Fast det blir man ju alltid så fort man är på IKEA så. Men sanrt är det väl min tur antar jag. Om ett år eller två, haha.



       

Kommentarer
Postat av: Miriam

Ni i Sverige har det bra ni... T_T Jag vill också kunna få plats med så många fina möbler!XD
Och ha plats nog på diskbänken att faktiskt förbereda mat på den... *Avis* X3

2007-01-14 @ 10:10:54
Postat av: Becka

Så fint så fint han har det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback