Hipp hipp

Idag, eller ikväll, har det varit hipp hipp på hög nivå. Jag var hemma hos Gryth, med Jenny, nea, Erik och Mikael och kolade på hipp hipp. Massor av hipp hipp. Vi avslutade med live, som lugnt är bäst enligt min mening. Sen vlev det lite alla mot en, sjukt dåligt dvd spel som vi klarade ut med hjälp av internet. Men jag kunde sachertårtsfrågan, haha. Vi kom fram till att det borde bli spelkväll i framtiden iaf.

Fan va jag älskar alla sjukt dumma kommentarer i Hipp Hipp.

- Julanta, har du svamp?
- Nej, inte sån som man kan äta.

- Trevligt att ha dig här, och var är du ifrån då?
- Stockholm
- Okej, men välkommen ändå...

Tyvärr kommer jag inte ihåg våra dumma kommentarer. Blev inte så många kanske, eller jo, några, men jag kommer inte ihåg dem, haha.

- Vänd dig om igen fredrik!
- höh? *vänder mig om*
- HAHAHA, När dina hängslen hänger så ser det ut som du har string!
- Vaddå? skulle han ha stringen utanpå då eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback