Gott nytt år!

Gott nytt år ska jag önska er allesammans! Blev väl en hyffsad nyårsafton även om det var stor brist på vänner. Men fick ju iaf prata en 10 minuter med Tilda efter 12-slaget. Viktig stund. Inte så mycket pangande såg vi heller. Vi är ju lite inringade här i viken, men lite fick vi se. Orkade inte gå och ble ihjälskjutna på torget heller. Lite Trivial och pictionary blev det med. Och skumpan fick jag med till slut. Fastnade nämligen hos de vuxna på andra sidan viken, och där blev det hetsiga genusdiskussioner och after-eight. Passade mig utmärkt. Det blev invigning av mina nya byxor idag med. Klädseln var helt klart heto. Rutiga, grå baggy, med vit skjorta och grå kofta till det. Hängslena är inte att glömma...

Åter igen Gott nytt år till er alla, och som vanligt tar det väl ungefär ett år innan man inser att det är

2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback