Gitarrskolan

Japp. Idag har det plinkats gitarr en hel del, och jag tror faktiskt att Bm sitter snart alltså. Det är ju trevligt. Än spelar man ju jäkligt lätta låtar säkert. Men man måste börja någon stans. Tar ett skumt ackord i taget, hehe. Stackas Alle får stå ut med mina klagomål. Vilket följs av en fin förklaring från hans sida, vilket i sin tur gör att jag fattar ännu mindre. Haha, men jag kan inte hjälpa att jag är trög. Men sen har jag så dåligt tålamod också. Men det kommer. Man tar små steg i taget.

Är förresten sjukt såld på den här låten för tillfället.
Taking back sunday med makedamnsure. Vet inte hur man länkar för att se youtubefilmer direkt på bloggen, men ni får hålla tillgodo med bara en länk. Men ni klarar er nog era småfjärtar!

http://www.youtube.com/watch?v=zSOkaVH-toc

För övrigt så har jag fått typ 30 punk-rock låtar idag av både Alle och Axel. Haha, jag börjar faktiskt digga det. Bullet for my valentine och taking back sunday gillas starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback