Friday, oh Friday

Jag älskar fredagar! förutom när man måste göra matte, som idag. Men ajg har faktiskt gjort en sida. Även om jag inte fattade hälften, så gjorde jag en sida. Mellan det har jag avverkat några avsnitt av Heroes. Sammanlagt är nu 7/11 avverkade, och något säger mig att innan natten faller på kommer betydligt fler vara avklarade. Visst, den kan vara seg bitvis, men den är ändå ganska lagom. Vet dock inte om ajg hade tyat se serien med ett avsnitt åt gången per vecka. Mycket härligare nr man kan dra av alla på en och samma gång, haha. För än har det inte hänt så jäkla mycket. Men det kommer nog, I can feel it!

Tillägg.
Är nu färdig med 10/11 avsnitt. Sista vår vänta tills imorgon. Time to sleep, upp och tävla imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nea

OMG det du sett på 2 dagar såg jag på... en månad? :P

2007-01-27 @ 11:09:02
Postat av: Fräddan

Du är seg! :P göttigare att ta alla på en och samma gång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback