Fortsättmeningenlista

Jääääättelängesen jag gjorde en lista nu. Så jag snor Emelies!

1.
Jag har insett att min sista kyss... hände på en plats där det var alldeles för mörkt...

2. Jag lyssnar på... Tystnaden, låten tog slut!
3. Jag pratar...inte, jag sjunger.

4. Jag tycker om... att ingen annan är hemma.
5. Mina bästa vänner... är svårslagna.
6. Min första riktiga kyss... var ganska blaskig.
8. Jag avskyr när folk frågar.... om alldeles för personliga saker.
9. Kärlek är... när allt känns mer än rätt.
10. Äktenskap är...när båda inser att allt är mer än rätt, och att det alltid kommer vara så.
11. Någonstans, tänker någon...på om någon annan tänker samma sak just nu.
12. Jag kommer alltid att... vara Slätar Sändi, HAHA!

13. Jag är hemligt förälskad i... den jag är hemligt förälskad i, haha.
14. Sist jag grät var... väldigt längesedan.
15. Min mobiltelefon är.... en W700i platina-gold.
16. När jag vaknar på morgonen... hoppas jag att jag är ledig.
17. Innan jag går och lägger mig... borstar ajg tänderna sjukt länge och noga.
18. Just nu tänker jag på... att jag borde plugga matte, men jag orkar inte.
19. Bebisar är...framtiden, haha.
20. På min Myspace får jag... inget, för den är nog nedlaggd.
21. Idag ska jag... chilla, plugga, sova.
22. I kväll ska jag... träna, wouhou!
23. I morgon kommer jag... ha naturkunskap och chilla läget.
24. Jag vill verkligen vara... jag, utan bekymmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback