För det märks när tröttheten tränger sig på

Idag började skolan. Och jag mste ju säga att det direkt kändes som om jag inte haft något lov alls. Pappa försökte vara positiv i morse och sa att, "det är bara upploppet som gäller nu!" Upploppet my ass! Upplopp är det inte förrän man är nära, dvs typ april eller något. Men tiden går fort antar jag. Snart tar man studenten. det är ganska coolt!

Man kan ju verkligen säga att tröttheten trängde sig på, och min humor var som vanligt aldeles för låg för de flesta. Dessutom var jag tvungen att göra en fin liten tillhörande bild, som egentligen inte tillhör alls, utan jag fick bara lust att tönta mig lite i photoshop.

- Det är helt skumt hemma, man hittar ingeting, och det luktade havregrynsgröt i mammas och pappas sovrum eftersom micron stog där. isch.
- Men jag äter också havregrynsgröt på mornarna.
- Men nu var det inte det jag syftade på, det var havregrynsgrötsluktem i sovrummet som kändes lite ovanlig.
- ....Fast det beror ju på hur du definierar havregrynsgröt....
- FREDRIK!


75803-101


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var så att JAG satt och gapade. DÅ är det illa. =P Men skrattade gjorde vi. Hahahaha

Postat av: Fräddan

HÖhö, vaddåååå...man måste få ha lite kul i skolan. Och förresten så lär vi ju oss att vi ska se saker från olika vinklar? :P

2007-01-08 @ 12:43:14
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Kusselussebulle :P

ida äääälskar din humor kusse! du kommer väl på lördag? o ta me micke!!!

2007-01-08 @ 17:28:19
Postat av: Fräddan

Kusin> Jag tror jag kommer på lördag iaf. Inte helt säkert än. (och ajg vet att Pitssonhumorn är den bästa! ;)

2007-01-08 @ 17:34:24
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback