Flashbacktime

Sitter här och lyssnar på musik och snackar med folk. Borde göra engelska egentligen, eller bättre upp plugga naturkunskap. Men ajg orkar inte. Vi har trots allt gjort en hel del på lektionerna, så det löser sig nog. Får plugga röv imorgon istället.

Sitter och får lite flashbacks från Paris. Har ju äntligen fått tillbaka lite av dom bilderna som försvann i datorkraschen. Riktigt trevligt. Paris är en stad som ajg måste tillbaka till. Med mycket pengar i fickan, haha. Bland bilderna finns min Hitlerbild (sitter på samma plats där Hitler stog när han hade intagit Paris, haha). "pangbrudar" med, roligt skämt tycker jag, eftersom jag kom på det. Med finns även Aymeric som jag bodde hos. En bild från partyt fick komma med också, där polackerna fick känna sig sjukt outshaked av svenskarna! Något jag laggt märke till är hur unga vi ser ut. Det är ändå bara knappt två år sedan. Och det känns ändå som vi ser sjukt unga ut. Fast vad vet jag. Kanske bara jag som ser det så. På ett hörn fick även min photoshoppade döskalle komma. Dock från Prag.

     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback