Bumbibjörnskonversationen

Jag och Jenny är grymt flippade. Fast mest jag...

Jag - Med bilden blev min blogg hetget!
Jenny - Ah! Nea är den enda äkta hetgeten.
Jag - Hon passar inte som get, jag ser henne mer som en...bumbibjörn...
Jenny - HAHAHA
Jag - Jaaaa...hon uppfyller lätt kriterierna. Hon är liten, gullig och kramgo. Och dessutom så blir hon studsig och flippar när hon får i sig den magiska drycken! (d.v.s alkohol!)
Jenny - HAHAHA, NU fick jag bilder i huvudet....aaaw...va söt hon är!
Jag - Jag också...Nea i rosa björndräkt studsandes fram och tillbaka på en stor gummiboll!
Jennyhaha, så ser hon nästan ut i mitt huvud också.
Jag - Aaaaw

Kommentarer
Postat av: Nea

HAHAHA, vafan ska man säga.. tack?! ;D

2007-01-09 @ 14:28:40
Postat av: Fräddan

varsegod ;)

Postat av: Lisa

Fy fan va elaka ni är mot stackars lilla bumbibjörnen =P

2007-02-01 @ 21:30:48
URL: http://peetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback