Ajaj igen

Axeln var helt ok idag på träningen. Förutom att jag fortfarande får spela med mitt gamla rack så länge det andra är på strängning. Men det löser sig, får väl ringa till Tomas och se om det är färdigt. Däremot så gjorde jag ett vackert utfall, vilket inte var optimalt för det drog till på insidan av låret så in i helvete. Fast det blev lite bättre, och nu har jag smöjt in det med nån muskelsalva så det blir nog bra.

Styrketräning imorgon på Fysen, gött som fan. Det är verkligen något jag behöver, för just nu hänger allt bara, haha. Hade varit trevligt att vara lite mer fast, och inte så mycket geléklump. Fast det är ändå skönt att se att fysen gett något för jag orkar mer och når fler bollar. Så jag antar att det kommer stegvis. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback