100 Ord

Idag ligger mina 100 ord på lunar. Jag hade helt glömt bort att det var idag, så jag blev lagom paff när jag nu på eftermiddagen loggade in och hade en del inlägg (se bild nedan). För er som inte har lunar men önskar läsa dom ändå, så finns dom även här. Jag fick både ris och rosk kan man säga. Folk som megadissade, andra som höll med, och andra som tyckte det kunde diskuteras, och även en lten grupp som dissade dissarna. Jag måste säga att jag tycker det är roligare när folk diskuterar. dock var dissarna lite konstiga ibland, vissa hade nog inte läst riktigt. Jag syftade inte på att folk som sportar var dumma i huvudet. Jag syftade på att dom målas upp som att vara dumma i huvudet, och vissa verkar ta efter det.


75803-124    75803-125

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag gillar verkligen hur du skriver, både här och dina 100 ord. Helt seriöst så har jag aldrig tänkt på att det är färre killar som skriver, men du fick mig att tänka till. Hoppas det var det du ville åstadkomma. Beundrar också hur du skriver så kort och förståeligt på samma gång, när jag skriver blir allting så rörigt och osammanhängande. Ska läsa här emellanåt och inspireras. Tack! ^^

Ha det bra

Postat av: Fräddan

Danke! :)

2007-01-22 @ 22:53:13
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Fräddan

Danke! :)

2007-01-22 @ 22:53:24
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback