Utekväll

Måste börja med att be om ursäkt för att jag var en sjuhelvets dålig bloggare igår, men ajg antar att jag helt enkelt inte hade något att skriva om bara.

Lorden som gällde igår. Förfest hos Jenny först dock, vilket var trevligt. Fast vi har ju alltid trevligt på våra förfester, så jag hade inte förväntat mig annat. Och så fick jag ju äntligen träffa det lilla monstret Ebba. Cool hund, haha. Senare abr det av till Lorden där det var Trance-kväll. Vilket jag inte märkte så mycket av etfersom jag hll mig på nedervåningen. Där var musiken helt ok, och det blev en minst sagt svettig kväll.

Helt ok kväll, säger som Jenny, inte roligast man vart med om. Men helt ok. Men så brukar det bli om man inte har några förväntningar. Bättre än att sitta hemma och uggla iaf! Förhoppningsvis slipper jag bli nöpen i röven av en grose okänning nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite vildsint hund ibland dock... haha! Sånt man får ta när hon är valp ;P

2007-02-03 @ 16:32:32
Postat av: Fräddan

vildsint? nää, jag tyckte hon var übercute! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback