Torsdag

Idag har ajg inte gjort alls mycket faktiskt. Var uppe på skolan någon timme för att leta artkilar till mitt engelskaarbete. Men gjorde jag det? nej. Inte ett skit. Anti-Krist syftade på att jag skulle sitta och gå igenom alla Newsweek + Times-tidningarna mellan åren 2001-2007. Dvs ca 500 tidningar eller något. Hon är fan mer screwed i huvudet än vad jag trodde. Det blir ett snack med den tanten imorgon alltså.

Idag har jag även ringt och klagat lite AJE, igen. Men nu tror jag dt blev rätt. Så jag betalde, jag orkar inte bry mig. Just nu känns det som om jag skiter i vilket, bara jag får den jävla mössan när jag ska ha den. Jag kutade senare ner till träningen också. Jag hatar att kolla på träningen. Man blir så jävla sugen på att spela. Men jag får glatt vänta till nästa vecka. Iaf fastnade jag, Jenny, Alle och Nea utanför till klockan elva, haha.

Imorgon blir det lite projektande halva dagen, sen ska ajg städa mitt rum för det ser ut som fan. Farmor och farfar kommer på kvällen så. Känner mig dock lite taskig som ska ut, men jag har inte varit ute på asaballalänge så jag måste ut. Fast tyvärr har jag ingen dricka, inget nytt dock. Men det suger verkligen girafftunga.

Kommentarer
Postat av: Johan

Brorsan har ingen spriit muhähääää :D

Postat av: Fräddan

Nej, eftersom han inte ahr en bror med medkänsla! :P

2007-02-02 @ 14:31:53
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: becka

Säger du det?

2007-02-02 @ 14:40:05
URL: http://pallabra.blogg.se
Postat av: Fräddan

japp :P

2007-02-02 @ 16:15:22
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback