Sunday, bloody sunday

Nej, jag har inte lyssnat på U2, men det har varit en bloody sunday för det. Min mage har typ varit värre än någonsin, så jag har inte gjort ett skit (åtminstonde knappt ätit något). Eller jo, jag har varit sjukt duktig och läst 62 sidor i körkortsboken, haha. Det gör ju inget om man ligger lite före, och dessutom så var det ganska intressant så. Sen slog jag ju kycklingrekordet under dygnet också. Det måste räknas. haha.

Nu sitter man bara här och är allmänt depressiv för att skolan börjar imorgon. Har inte gjrot matteläxan eftersom jag glömde alla böcker i skolan, men det är sånt man får ta. Inga MSN-nerds är inne, så jäkla dissigt måste jag säga. Men dom ramlar säkert in sen. I know they are addicted!

Måste bara delge en ful msnkonversation mellan mig och min bror från fredagen:

- Vad ska man göra nu? pappa kommer inte och hämtar mig förrän om 2 timmar.
- Du kan äta glass!
- Jag har ingen glass?
- Eller....dammsuga, peta näsan osv.
- Du är ju trög!
- Hehe....
- Man kan ju inte peta näsan innan man dammsuger! Då kan man ju inte slänga kråkorna på golvet!
- I know...I messed up :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag gillar din layout, bara så du vet. Och så tycker jag att du skriver bra också. Bara så att du vet det med.

Postat av: Fräddan

tackar! :)

2007-02-25 @ 22:31:38
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Johan

Checka in det har: http://video.feber.se/feber/art/12104/r_detta_det_man_kallar_fr_sker/

Haha, se till att ha ljudet uppe!

2007-02-26 @ 07:38:22
Postat av: Anonym

asså Fredric, jag gilla verkligen på det sätt du skriver, du är helt makalös

2007-02-26 @ 22:15:00
Postat av: Miriam

Äta knäckebröd så du får mer fiber?

2007-02-26 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback