Starka lungor

Idag har varit en allmänt Chill-dag (om man inte räknar med eventuella skuldkänslor för att jag inte pluggat naturkunskap, och faktumet att jag skrev rättskunskapsprov). Har haft lite naturkunskap där vi kolade blodtryck och lungkapacitet. Jag hade bra blodtryck i vila, men när jag hade rört på mig ville ingen blodtrycksapparat komma nära mig. Så jag är typ död antar jag, eftersom det bara blev error hela tiden. Men dagens vinst är ändå att jag hade bäst lungkapacitet i klassen. Sjukt oväntat då jag har/hade astma. Men Lille Fräddie kunde minsann pressa ut inte mindre än 5.6 liter luft ur lungorna. Det ni. Så min starka pipa ska jag ta det lungt med! Dock slog jag inte Gunde som tydligen ligger runt 9. Bittert!

Eftersom fysen lagts ner (tillfälligt?), så bestämde vi badmintongeeks oss för att ta en promenad istället. Vi blir alltid så sjukt oseriösa när vi kommer i närheten av ett gym. Haha. Så det blev säkert 1,5 h promenad och sedan en kort(?) anhalt hos
Nea innan jag och Alle åter drog oss in mot staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback