Stadsbesök

Nej, jag har inte träffat kungen. Men alla drog in till stan idag för en runda. Och med alla syftar jag på familjen + farmor och farfar som är på besök. Det blev en runda i lite affärer och dessutom en hel del fikande. Men sen är ju också min farmor en mästare på att fika.

Dagens mest oväntade är Lyle & Scott tröjan som mamma köpte till mig. Den var sjukligt snygg. Många tack till min ömma moder!

Citat från dagen:

Pappa - Nu snor du inte min Lacoste Fredrik!
Jag och Johan i kör - Den är ju alldeles för stor!
Pappa - Äh, nää, det tror jag verkligen inte.
Johan - Vilken drömvärld lever du i?

Farmor - Och i alla de år vi varit gifta så har jag sprungit och köpt kläder för att du ska klä dig lite snyggt!
Farfar - Och i alla de år vi har varit gifta har jag haft så mycket bättre saker för mig...

75803-132

Kommentarer
Postat av: Emmy

snyggisch tröja gulleponk där ;)

2007-02-03 @ 16:15:30
Postat av: Fräddan

I know! :D

Postat av: Miriam

Asgarv åt citaten!XD

2007-02-04 @ 01:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback