SOS

Nej, jag behöver inte hjälp. SOS står för SydOstSmashen, lagom töntig förkortning jag vet, men vad gör man? I alla fall har dagen spenderats i tävlingsform, så en hel del spel har det hunnits med. Gick ur poolen som pooltvå i en trepool. Sen fick jag möta Mats så det sket sig. Men sen tog jag och Grynet hem två dubblar, så nu väntar match mot Mikey och Jimmy imon. Så det blir till att spela som aldrig förr. Dessutom är mixed kvar imorgon, och jag och Linnea måste spela bra mycket bättre än på träningen i torstes för att det sak gå hem. Men det löser sig säkerligen om man bara är riktigt varm i benen,

Kvällen spenderades hemma hos
Alle, med Nea och Jenny. Vi kollade tre avsnitt av heroes. Eller tja, såg och såg, vi diskuterade en hel del, så jag vet inte hur mycket man missade av viktig innebörd egentligen. Dessutom låg vi lagom ihopkorvade i soffan, och Jenny gav säkerligen "att fläka" en ny innebörd. Men jag var inte mycket sämre, för jag var tvungen att upprätthålla titeln som Fläkar-Fredrik. Trevligt hade vi iaf som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback