Söndag is hell

Usch, jag hatar verkligen söndagar. Dom är bara depressiva och allmänt tråkiga. Har funderat på om jag ska gå ut en runda, men men förkylning har inte riktigt gett med sig än. Så jag tror jag stannar inne. Känner mig jäkligt trött, men jag får väl skylla mig själv som itne gick och la mig förrän halv tre. Vaknade dessutom tidigt eftersom alla var uppe och stökade. Farmor och farfar åkte för en liten stund sedan. Tror jag ska lägga mig på sängen en stund och bara chilla läget. Inte med något äpple dock, för dom tål jag inte! haha.

Skulle ju dock vara trevligt att hitta på något senare, eftersom min lördag var så dödens åt helvetes tråkig. Men jag antar att man måste ha sådana dagar också ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback