Smashar-Sändi is dead

Så enkelt kan man summera dagens träning. För det gick verkligen käpprätt åt helvete. Hade väl mina ljuspunkter i både mixed och dubbel men det var inget att hurra för. Min lilla plock-session i 3:e set mot Alicia och Jimmy är väl det enda som är värt att nämna. Men det var mest tur. Plockade typ 8 bollar på raken, varav en där jag först slog mig själv i benet. Singeln är inte ens värd att nämnas. Vill bara tröstäta typ ett kilo godis för tillfället. Spelar jag så här på lördag så vetifan hur det kommer gå.

Så det blev en lång depressiv dusch idag. Ibland är det skönt att bara stå kvar i duschen och låta vattnet rinna över huvudet på en. Att bara få andas en stund. Lite tankar kommer alltid upp. När träningen går dåligt känns allt annat piss med. T.ex. Vet jag hur mycket jävla skit jag har att göra tills nästa vecka, och i nästa vecka. Det enda positiva i duschen var väl att det gick åt jävulskt mycket mindre champo än vanligt.

Citat från kvällen är dock nödvändigt:

Anders
- När tjejen står framme vid nät är det viktigt att hon visar att hon är störst bäst och vackrast!
(Jag och Jenny ser på varandra och sedan på Kornelia)
Jenny - Jaa meen, bäst och vackrast iaf?
Jag - *nickar lyckligt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback