Saturday night fever

Då har även en hälig lördag flytit förbi igen. Det blev inget ivägande ikväll för min del, men det har varit ganska trevligt ändå faktiskt. Jag, Johan och Becka satt på mitt rum och kollade på A night at the museum. Den var väl hyffsad. Varken bra eller dålig. Vanligtvis brukar jag nästan må dåligt när lördagsnatten kommer för jag får söndagsdepression i förtid. Men nu skiter man i vilket, eftersom lovet ligger vida framför en. Fy fan va gott det ska bli.

Nu börjar det dra sig mot småtimmarna och föräldrarna och dras gäster har dragit fram alla LP-skivorna som finns tillgängliga i lägenheten och spelar för fullt. Det är ganska mysigt faktiskt. åminner mig om när man var mindre och pappa drog igång sina gamla skivor på fredagskvällarna. Hoppas man blir lika dan när man blir äldre, tänk när man själv sitter där och gissar låtar från ens egen uppväxt. Undra hur många man kommer sätta egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback