Safe sex

Måste bara öppna dagens inlägg med en länk till en förjävla rolig filmsnutt som Johan from the states skickade till mig. Hope you'll enjoy it as much as I did!

För första gången på länge kände jag mig faktsikt inte helt dum i huvudet på matten. Vi skulle räkna ut maximala radien på nån cylinder. Jag kom typ på hur vi skulle ställa upp det, och sen flöt det bara på för vår grupp efter det. Sjukt snygga uträkningar och allt. Frågan är varför man inte kan få sådana tal på proven så man kan få glänsa lite. But what ever. För övrigt så kurrade min och Alles mage ikapp under slutet av lektionen, nästan smurf på det faktiskt.

Idag är det engelskaplugg och småttingtäning som står på schemat. Inte överdrivet sugen, min mage är ur form fortfarande. vill verkligen bara att den ska lägga ner att fucka sig så jävla mycket. Men det går nog över tills jag gifter mig! För övrigt är jag sjukt sugen på att träna, och vill verkligen att snön ska försvinna så att man kan börja springa så smått igen. Har ju typ noll kondis, men det är bara så jäkla skönt när man väl är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback