Retoutching

Idag har jag verkligen inte gjort ett skit! Men det har varit ganska skönt ändå, för det är ju faktiskt precis så som loven ska spenderas. Skulle dock ha skrivit in mig på körskolan, men fick inte tag på Becka som vill ha sin gratislektion. Men jag antar att vi kan ta det imorgon istället.

Eftersom jag inte gjort så mycket så har jag nu spenderat en stund med photoshop. Det är skoj, även om vi har en sugigt gammal version, men man kan göra ganska mycket ändå faktiskt. Idag stog det retuschering på schemat, som vanligt. Men jag letade upp lite guider på nätet, så jag fixade hårfärg och så. Testade även att ge mig själv en liten mini-makeover. vilket fungerade hyffsat, man är ju inget proffs, men är nöjd ändå. Så vad tycks?

75803-168

Kommentarer
Postat av: elin

kommer du hamna i vår teorigrupp då? :D haha

2007-02-22 @ 17:20:06
Postat av: Fräddan

Vet inte? :P

Postat av: Johan

haha, haller pa liknande i ps over atlanten. Alltid trevligt, men fan vad man blir deprimerad nar man inser hur ful man sjalv ar och kan gora sig, haha.

2007-02-23 @ 04:32:45
Postat av: Anna

Det var en riktigt snygg hårfärg du fick till! Jag brukar också roa mig med att retuschera lite då och då... :)

2007-02-23 @ 05:38:35
URL: http://amicitia.blogg.se
Postat av: Miriam

Tycker helt klart att färga håret lite mörkare brunt är något att prova. ^^ Skulle nog ge det mer lyster och annat... Hårigt.

2007-02-24 @ 06:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback