Rättskunskapsdiss

Nej, idag orkade jag verkligen inte rättskunskapen. Jag har gjort läxan och allt så vem bryr sig. hon kommer ändå bara gå igenom nästa kapitel ordagrant. Alltså kan jag lika gärna läsa kapitlet själv direkt, så behöver jag inte lyssna på allt då va?, eller hur va?, ni förstår va?

Nu ska jag sova middag en stund, vilket man egentligen inte kan kalla för en middagslur förresten. Vi fick verkligen inte middag idag, det var slask. Det vi fick var kokt höns som inte var inte var kokt. Den var inte sådära grå-röd-brun som den brukar vara, nej den var verkligen köttigt röd. Örk. Skulle itne förvåna mig om halva skolan lider av matförgiftning imorgon. Jag åt den inte iaf. Ris och sallad blev min räddning.

Ser lite på skidor också. Fraenzi Aufdenblatten, vilket namn, stackars kvinna...

Kommentarer
Postat av: Tiiina

Skolkis ^^ Vi fick sitta där och plågas medans du låg hemma och sov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback