Practically balld!

Okej, det kanske är lite att ta i, men fyfan vad jag har klippt av hår idag. Mitt hår hade säkerligen räckt till en tre peruker eller något, haha. Det blev faktiskt hyfsat. Trots att det kanske inte är så stor skillnad från vad jag har haft tidigare, men helt lika dant är det inte. Det är t.ex. lite längre på ena sidan än andra, och mycket kortare högst upp. Dessutom är luggen ganska lång fortfarande. Kan ju inte säga att jag är missnöjd, inte mer än vanligt iaf, haha.

75803-138

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, snaggad var kanske att ta i ;) Jag tycker det blev riktigt nice :D

Postat av: Fräddan

Med tanke på hur jag såg ut innan!:P

2007-02-05 @ 17:35:14
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback