Pluggdag

Idag har varit en extrem pluggdag. Men vad gör man när man inte kunnat göra något alls på nästan hela förra veckan, eller helgen heller för den delen. Har precis skrivt klart mitt engelska arbete. blev hyffsat nöjd med slutklämmen, inte så jävla nöjd med resten och tror inte jag hållt mig till ämnet för fem öre. Men ärligt talat orkar jag inte bry mig. Jag skrev skiten på engelska, det får räcka. Härnäst på schemat står att plugga in skiten så ajg kan snacka muntligt imorgon. Får dock skippa vissa delar om jag ska snacka 8 min typ. Jaja, får ta med det jag är mest nöjd med.

Idag på matten var mitt huvud någon annan stans. som tur väl var fungerade fluffis, fast hon var ganska jobbig när hon satt och petade mig i huvudet med linjalen hela tiden. Men jag fick väl skylla mig själv eftersom jag petat å hennes sexuellt-uppfrisktande-under-revbenens-punkt (fick inte kalla det för en andra G-punkt, så vad gör man?). Hon tror att det är en äcklig känsla, men hon har bara inte förståt att hon egentligen tycker om det.

För övrigt kom jag på ett nytt sätt att räkna idag. Fick hjärnsläpp när vi skulle börja faktorera talen. Så jag föreslog att vi skulle Facka talen istället (uttalas som fucka, fast med svensk brytning). Det man gör är att man multiplicerar alla talen med sex, så blir dom nöjda. Det blev inte rätt. Synd.

Geeta var allmänt kul idag me:

- Får jag skriva Provet på onsdag istället för jag är sjukt stressad.
- Nej....
- Men jag har så jäkla mycket nu och hinner verkligen inte plugga på allt samtidigt.
- Du får skriva det på nästa omprovstillfälle då va.
- Men det är ju det på onsdag?
-..........*kollar i sina papper*.........eeeh....ja...precis va.......

Kommentarer
Postat av: Emelie

va, va, va... hatar det! :P

Postat av: Fräddan

Japp :P

2007-02-12 @ 17:44:16
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Emmy

du har också härliga geeta, va?

2007-02-12 @ 21:23:09
Postat av: Jenny

Obehagliga punkt vid revbenen snarare. Jag vet att Elin håller med mig iaf!! =P

2007-02-12 @ 23:06:09
Postat av: Fräddan

ÄH! I know you like it ;)

2007-02-13 @ 12:56:38
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Tiiina

Ohh Geeta och hennes eviga "va".. Jag blir så förbannad :P

2007-02-13 @ 17:28:15
URL: http://akzira.blogg.se
Postat av: elin

haha,
det beror väl på VEM som rör punkten jenny! ;P

2007-02-14 @ 16:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback