Party Party

Igår blev det ändå utgång, trots att jag inte var så jäkla sugen. Men är man lättövertalad så är man, haha. Men det blev ganska trevligt ändå, mycket snack och lite dansgolv. Tyvärr en hel del slagsmål igår på Lorden. Förstår inte varför folk alltid måste banka på varandra. Så jävla töntigt. Vi trodde först Mikey hade råkat vara på fel plats vid fel tidpunkt. Men det verkade som om han fick agera lite sjuksköterska där på slutet, har inte så stor koll. Alla försvann så snabbt när vi skulle hem.

Nu sitter man bara och chillar och riktigt känner att man har lov, trots att det fortfarande är helg, haha. Får väl hoppas på att Emelie loggar in senare så man kan få gårdagens bilder. Något säger mig att en hel del av dom var sjukt fula!

Ikväll så ska föräldrarna ha massa gäster så jag ska försöka hålla mig från hemmet. Tyar varken sitta och leka social eller vara instängd på rummet hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback