Nej, se det snöar

Det snöar igen. Fy fan vad bittert. Jag orkar inte med snö. Ska det vara snö ska det vara på julen. Annars kan det vara enligt mig.

Idag har jag mest chillat. Skulle gjort engelska och rättskunskap, mne som vanligt sket det sig. Jag bakade däremot, vilket blev gött. Lite smuliga kanske, men får skylla på att det var ett tag sen. Jag kanske är lite ur form, haha.

Det blev inte den fys vi förväntat oss idag, eftersom Staffan var sjuk, igen. Men det gjort inte så mycket. Vi flummade lite på gymmet istället. Jag orkade inte vara seriös idag, så det blev lite magträning bara. Har inte lust att ha massa träningsvärk till helgen, som förra gången. Bittert.

Sen har vi en liten blogg-terrorist på G också. Att folk orkar?

75803-141

Kommentarer
Postat av: Anonym

This is the gayest shit Ive ever seen

2007-02-07 @ 21:09:40
Postat av: Ida

Jag har me bakat idag:D gigantiska chokladmuffins ;D jättegott!

Postat av: Tiiina

Jag vill också baka! Men jag är sjuk - så det är nog ingen som vill äta min chokladkaka om jag skulle göra någon idag :(

2007-02-08 @ 12:32:27
URL: http://akzira.blogg.se
Postat av: angelica

vad gott det såg ut :) men jag håller på och leker nyttig nu för tiden....(A)

2007-02-08 @ 17:06:06
URL: http://aljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback