Melodifestivalen = Lågvattenmärke.nu

Ja, fy in i helvete! Det är så jag känner när jag sammanfattar årets första delfinal. En skrikig Anna Book, En sliten Tommy Nilsson, ett Addis Black Widdow utan som helst känsla för att sätta tonerna. Nu såg jag inte riktigt alla låtar, men jag antar att det inte kan varit mycket till låtar eftersom de inte gick vidare. Jag tyckte det var kasst förra året, då sisådär en låt var bra, men i år verkar det bli värre än någonsin.

Hur fan kan man plocka in ett band som Addis Black Widdow när vem som helst hade kunnat göra det bättre. Det kan inte ha berott på nervousitet, för så falskt kan man inte sjunga hela tiden. De måste lida av tondövhet, speciellt den blonda bruden. Damn, öppna aldrig käften igen mer än när du behöver tala. Det är synd att man tar in något så fruktansvärt dåligt, när det säkert finns många duktiga sångare och låtskrivare där ute som aldrig får chansen.

Kommentarer
Postat av: emmy

håller med FULLSTÄNDIGT!

2007-02-03 @ 23:48:47
Postat av: elin

nej fredrik du har fel.

det finns INTE fler ute i sverige som är bra.
ner med melodifestivalen! :P

2007-02-04 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback