Listan som alla andra

10 favoriter:
Färg: Svart, röd och blå
Mat: Kyckling, lax, thai m.m
Band: Inga direkta överfavvisar, men för tillfället är det mycket Alter Bridge
Film: Harry Potter (I know, geek) Pearl Harbour, Notting Hill m.m
Bok: Harry Potter, Godnatt mister Tom (favorit sedan 10 år tillbaka) m.m
Sport: IR - Badminton, på TV funkar det mesta, speciellt när det är OS!
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad är alltid en höjdare
Tid på dygnet: Kväll och natt är mys, speciellt på sommaren!

9 för tillfället:
Humör: Trött
Smak: Spicy fruit
Kläder: Hela mjukis-kitet!
Bakgrund: Alter Bridge och Providence
Nagellack: Glömde det i morse, fan....
Tid: 12.46
Omgivning: Mitt alldeles för ostädade rum.
Irritationsobjekt: Naturkunskapen som måste pluggas.

8 första:
Bästa vän: Lär varit Dennis
Screen name: Silversurfer, golffredde :P
Husdjur: Den svarta vildkaninen Stampe!
Piercing: You don't want to know...
Förälskelse: Sandra
Musik: Absolut music 19
Bil: Inget körkort, defenitivt ingen bil.
Kyss:  Alldeles för sen. Lär varit Sara.

7 senaste:
Alkohol: GT och vitt vin.
Mat: Spagetthi och köttfärssås!
Dryck: Mjölk
Biltur: Med Alle ehm från Asarum igår.
Kyss: Alldeles för längesedan.
Spelad låt: Deep Blue Something - Breakfast at Tiffanys
TV-program: Seriös koll var nog Scrubs, annars ljudet av Providence

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Näe, tror jag inte
Brutit mot lagen: Inget värre än att dricka eller urinera på allmän plats! (men vem har inte det :P)
Blivit arresterad: Haha, nej, jag är inte så vild av mig.
Badat naken: Ja, som liten.
Varit med på TV: Jag tror jag var med i bakgrunden på nåt sommarlovsprogram.
Kysst någon du inte känner: Jajjemen

5 nej tack:
Kläder: Läderbyxor
Mat: Vit inlaggd Sparris, Kräftor och inlaggd sill
Musik: Trance och death metall. Annars är ajg ganska ombytlig
Dryck: Öl är ganska urk, och gammeldansk.
Personlighetsdrag: Mytomani (Alls lät så proffsigt så jag behåller det ;))

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Promenerade med badmintonnerdsen, msn-geekade och snackade skit.
Du kan höra just nu: Tv:n och låten som min kusin gjort.
Du inte kan leva utan: Musik, vänner och familj
Du gör när du har tråkigt: Sover framför TV:n oftast. Annars blir det lite Geek i PS.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Finns nog fler än tre, fast jag vet inte.
Du tycker om: Alldeles för många för att få plats med här.
Du inte gillar: Säger som Alle, sånt skriver man inte här, haha.

2 val:
Kaffe eller te: Te, men kaffe är gott, men magen fuckar sig.
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Ett friskt liv med mycket kärlek (rip-off på Jenny)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback