Lista

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: När man springer förbi någon så.
Gnälla: Alldeles för ofta, måste sluta med det...
Ha ångest: Ganska ofta, DOH! nu gnäller jag igen!
Drömma mardrömmar: Nästan aldrig, vilket jag är glad för!
Ta droger: Eeeeh, nej!
Hata folk: Hatar och hatar, tycker mindre om kanske.
Lita på folk: Inte min starka sida nej.

VEM...
Saknar du: Morfar främst, men annars är det väl lite kompisar som försvunnit.
Vill du slå: Mr. badmintonboll! men det gör jag redan.
Kysste dig sist: Yeeaah, right!
Kramade du sist: Mamma, I think, hon får stå på tå! mouahahah
Vill du bli galet full med: Jag diggar inte att vara aspackad, men Konerlia är grymt gullig som onykter!
Gjorde dig riktigt glad senast: Roggan, han sa han tyckte att mitt spel gått frammåt en massa.
Ringde dig senast: Ööööh...Mikey eller Morsan.

HAR DU...
Förföljelsemani: På nätterna ibland, haha
Tvångstankar: Några har man säkert.
Komplex: Jo tack, alldeles för många!
Kysst någon: Japp, vet inte hur många dock.
Rymt hemifrån: Nej det tror jag inte faktiskt. Bara på lek.
Tuttat eld på nåt: Mycket, Jag är halvpyroman! hahaha!

HUR...
Mycket pengar har du: Ständigt tom plånbok tyvärr!
Bäddar du sängen: Ibland, på helgen.
Ofta städar du: Brukar bli på fredagen efter skolan, så det är snyggt till helgen.
Många stör du dig på: Några finns det väl som man inte förstår sig på.
Ofta träffar du din familj: Varje dag, fast brorsan träffar man mest på helger nu.
Mycket äter du: Alldeles för mycket oftast, vilket syns.

Kommentarer
Postat av: Tiiina

"Hur bäddar du sängen?" Och du svarar "Ibland, på helgen" Snacka om fel Frädde ^^

Postat av: Fräddan

Haha! :P

2007-02-13 @ 17:37:56
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Nea

"Kornelia är grymt gullig som onykter!"
Hahaha aaw så söt du är Sandi :D

2007-02-13 @ 17:38:41
Postat av: Fräddan

I know ditt sötnöt ;D

2007-02-13 @ 18:48:56
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback