Kycklingstuds

Nu sitter man här sent inpå natten igen fastän jag faktiskt hade tänkt lägga mig i tid. Men nä, varför ska man göra det? Speciellt när man fastnat för väldens töntigaste spel. Nämligen Tigers kycklingstuds. Oerhört bra tidsfördriv, speciellt för en spelnarkoman som mig själv. Har ju dock tagit rekordet bland oss geeks med 154, men Neas brorsas 298 blir svårslaget. Kan det vara så att han är ett värre geek än oss? omöjligt!

Annars har dagen mest spenderats med chill och photoshop, som ajg åter igen fått upp ögonen för. Inte chillet då, för det finns där hela tiden, men photoshop. Det har retuscherats en hel del här på eftermiddagen. Sen blev det träning på hög nivå. Eller snarare låg, för min insats var sjukligt låg måste jag säga. Men jag antar att man ska ha sådana stunder också.

Konversation mellan mig och mamma angående kycklingstuds:

- Vad är det du spelar?
- Kycklingstuds! man ska få över kycklingarna utan att dom ramlar i vattnet
- Till katten där?
- Ja, Tiger heter han!
- Så han kan äta upp dom?
- NÄÄÄ, han ska ha kalas!
- ........måste säga att det låter liiiiite misstänksam hörru....
- ...Ja....nu när du säger det så.....det är ganska mysko...

Kommentarer
Postat av: Nea

Han har faktiskt bara 198! Men det ska jag slå snart ;)

2007-02-23 @ 11:41:55
Postat av: Fräddan

okej ;)

Postat av: Anonym

Vart kan man spela ?=)

2007-02-23 @ 11:59:38
Postat av: fredrik

mitt rekord är 447 yeah sucker :)

2008-02-29 @ 12:31:56
URL: http://olafrola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback