Kalasande

Dagen har spenderats med en del magont, som senare gick över. Min mage är verkligen sjukt fuckad ibland. Fast sen är inte jag själv så normal heller så! haha. Har torktumlat kläder och så, känner mig sjukt duktig. Men man måste ju lära sig tvätta förr eller senare.

Eftermiddagen/kvällen har spenderats hemma hos Ida som fyller 19 på måndag. Där blev det god mat och vin. Daimtårtan var inte fel den heller. Den blir det en klar repris på. Sen blev det nya möten, då jag träffade Idas kille och Hermans tjej för första gången. Hela kvällen var trevlig. Men det brukar ju bli så när vår släkt träffas

Det jag stör mig på är att kalas alltid måste sluta så skum tid. Det är precis så man inte vet om man ska hitta på nåt mer, eller om det faktiskt är för sent för att någon ska orka. Vilket dilemma.

"- En gång hade jag två tjejer, men jag kan faktiskt inte rå för att jag är populär!"
Otto, 9 år, när kärlek kom på tal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback