Just because It's Tuesday

Idag är jag bara så sjukt trött så det finns inte. Jag vet inte riktigt varför. Eller jo, om ajg letar långt bak i huvudet så vet jag nog. Tänker för mycket när jag ska sova, ältar för mycket tankar. Man har inte tid att älta dom på dagen, så olyckligtvis blir det på natten. Mindre roligt, men jag överlever nog. Det kommer i perioder.

Tisdagarna är bara överdrivet tråkiga. Först engelskan, vilket ifs var hyffsat, förutom att Anti-Krist totaldissar varenda tanke eller analys man ahr om en dikt. För fan, jag trodde analys handlade om att fundera vitt och brett. Men enligt henne så är det bara hennes tankar som är rätt. Då blir det genast mycket tråkigare. Men jag och Henrietta är väl för djupa för henne, ja, så måste det vara.

Eftermiddagen spenderades med rättskunskap och Geeta, ingen hit det heller. Speciellt inte när jag redan var trött. Och till råga på det så har jag pluggat tråkig geografi so jag somnar av efter typ två rader. Så vi får väl se hur det går på torsdag. Känns som om sidorna aldrig tar slut. Och jag vet anledningen, för skiten TAR aldrig slut! Längtar något grymt till träningen nu så att man bara kan banka av sig både trötthet och ilska, jag känner att jag ehöver det. Dessutom slipper man det dåliga samvetet över att man inte pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback