Jag kom iaf delad trea

Ja, det blev en delas tredjeplats iaf i helgen. Den satt ifs redan sedan igår, eftersom jag och Grynet vann två dubblar. Tyvärr förlorade vi mot Mikey och Jimmy. Min och Linnéas mixed gick tyvärr inte vägen, vilket var sjukt tråkigt, för vi spelade mycket bättre i andra set. tyvärr hade vi inte riktigt orken att avgöra till ett tredje set. Så efter 7 spelade matcher i helgen så fick jag iaf 50 kronor på intersport, haha. Det är nästan så det räcker till en linda. Måste säga att jag är sjukligt taggad inför träningen nu, för det ska bli en sjudundrande comeback i Ystad. Det är fem veckor dit, så nu blir det träning, träning, träning. Roggan säger att min kurva ligger spikrakt uppåt, speciellt i dubbeln med Alle, grymt kul när man får höra sånt.

Tyvärr är jag sjukt stressad för jag har så jävla mycket att göra i veckan. Har dock skrivit mer än halva engelskaarbetet nu, så jag kan avsluta det imorgon. Däremot måste verkligen rättskunskapen flyttas fram, annars blir det IG på hög nivå. Det ska bli så jävla skönt med lov så det finns bara inte.

Undra varför man måste bli så sjukt jävla ohet i träningskläder? Fast jag är ifs oftast ohet i vilket fall som helst, men i träningskläder är det extremt! shit alltså. Aja, här är några snygga bilder som visar nominerade personer till Årets lökare 2007!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback